Comment

LinkBack Article Tools Visningsmoduser
Seahorses, Pipefishes and Their Relatives - A Comprehensive Guide to Syngnathiformes
Published by Frogfish
24th June 2008
Standard Seahorses, Pipefishes and Their Relatives - A Comprehensive Guide to Syngnathiformes

Seahorses, Pipefishes and Their Relatives - A Comprehensive Guide to Syngnathiformes - Revised Edition
av Rudie H Kuiter

Denne boken hadde jeg store forventninger til. Den inneholder beskrivelser av 350 arter fordelt på hele verden (også Norge) og har mer en 1000 undervanns fotografier av dyrene.
Boken er ikke bare beregnet for akvarister, men også for de som har en genuin interesse for disse spennende og spesielle dyrene.

Denne boken hadde jeg store forventninger til men dessverre er layouten i boken så dårlig at den blir tunglest. Jeg savner også en bedre beskrivelse av hvilken dyr som egner seg/egner seg ikke til å leve i et akvarium. Dette mener jeg er spesielt aktuelt for disse dyrene da de i utgangspunktet krever spesielle akvarie oppsett for å trives.
Article Tools

Featured Articles
Comment

Bokmerker

Currently Active Users Viewing This Article: 1 (0 members and 1 guests)

Article Tools
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Article Article Starter Category Comments Siste melding
Giant Clams - a comprehensive Guide to the identification and care of Tridacna Clams, Frogfish Bøker 0 24th June 2008 07:22
Algae, A problem Solver Guide, Julian Sprung Frogfish Bøker 0 19th May 2008 19:37
Algae, A problem Solver Guide, Julian Sprung Frogfish Anbefalinger 2 30th October 2007 16:57