Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 28th December 2007, 05:57   #1 (permalink)
Junior Member

Elin sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Sted: Askøy
Meldinger: 37
Standard Noen som vet når neste møte i bergen akvarieklubb er???

Hei. Var innom hjemmesiden til BAK, men der var det ikke så mye info å hente. Tenkte jeg skulle melde meg inn nå som jeg endelig har startet opp karet mitt. :fish Jeg er helt fersk innen saltvann og jeg tenkte det kunne være et lurt sted å begynne. Jeg TRENGER kunnskap :P

Noen som vet noe om dette?

Hilsen Elin :wink:
Elin er offline   Svar med sitat
Gammel 28th December 2007, 09:13   #2 (permalink)
Administrator

H.A.Z sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Sted: Kristiansand
Meldinger: 1,338
Standard Re: Noen som vet når neste møte i bergen akvarieklubb er???

Flere fra Askøy her har jeg inntrykk av, jeg ville besøkt dem det lærer en mye av :-)

Aquafreaks - Forum for de med saltvann i akvariet
H.A.Z er offline   Svar med sitat
Gammel 28th December 2007, 10:00   #3 (permalink)
Senior Member

Knut-Arne Berg sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
Standard Re: Noen som vet når neste møte i bergen akvarieklubb er??

Tror den offisielle "klubbaktiviteten"her i Bergen for øyebikket er død og begravet,når det gjelder saltvann :cry:
Vi mistet møteplassen våres på i akvariet på Nordnes utpå høstparten..,samt at det ble færre som var villige til "å dra lasset",med å holde avd. igang,samt egnet lokale..
Mer innfo om dette kan vel Frogfish innformere om :!:
Det har hvert snakket om å gå tilbake til hjemmemøter,men egentligt går alt tre skritt frem,og to tilbake for tiden,har jeg inntrykk av :?
Er jo en fin kjerne i Bergensomegnen da,så det blir vel en løsning på dette skal du se......
Jeg bor som sagt på øvrekleppe selv..så det er jo muligt å tatt en svippom til meg ,og har jo oppegående en 343liter med hovedvekt på SPS koraller..
Dette er ett low-tec oppsett,men pr.d.dato er jeg i full gang med å få satt opp ett godt større system her med masse dilldall til :mrgreen:
Håper å få igang dette før påske,når alt er på plass.
Gammel 28th December 2007, 11:59   #4 (permalink)
Junior Member

Elin sin avatar

Knaberg: Det var synd å høre at det er labert med aktivitet på BAK. Skulle gjerne hatt kontakt med et aktivt saltvannsmiljø.
Jeg får vel bruke deg litt? :P HEHE. Må si jeg er imponert over gjestfriheten din. Kanskje jeg skal ta meg en tur til deg ja.
Gammel 28th December 2007, 12:12   #5 (permalink)
Junior Member

Elin sin avatar

Til H.a.Z: Det er flott at det finnes slike forum på nettet. All ære til dere moderatorer som gjør en så flott jobb.

Fint at det finnes ekte entusiaster. Akkurat nå kommer det meg til gode at det finnes folk som er villige til å dele kunnskapen sin. Etter å ha lest litt her inne er jeg imponert over hvor hjelpsomme folk er. F.eks sånn som Knaberg. :lol: Kjekt med en som har saltvann i årene i nærheten.
Gammel 28th December 2007, 15:40   #6 (permalink)
akvarieutstyr.com

Chriss sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 1,887

Sitat:
Opprinnelig postet av Elin
Hei. Var innom hjemmesiden til BAK, men der var det ikke så mye info å hente. Tenkte jeg skulle melde meg inn nå som jeg endelig har startet opp karet mitt. :fish Jeg er helt fersk innen saltvann og jeg tenkte det kunne være et lurt sted å begynne. Jeg TRENGER kunnskap :P

Noen som vet noe om dette?

Hilsen Elin :wink:
Vi får vel til noe rett over på nyåret, knabergen har vel i realiteten åpnet for et hjemme møte hos han og det er egentlig helt kjempe iom at han har så masse på gang....

www.norskhdforum.org
Chriss er offline   Svar med sitat
Gammel 28th December 2007, 15:57   #7 (permalink)
Forhandler

Pjot sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen/Askøy
Meldinger: 914

Godt å se at vi blir flere fra Askøy. Har akkurat flyttet til askøy sjøl, du e` velkommen til et lite besøk hos meg også selv om alt ikkje e` helt på plass.
Svar

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Bergen Akvarieklubb / saltvannsmøter? Edite Bergen Akvarieklubb 6 2nd April 2008 13:13
oppsett av mitt neste akvarie. Frogfish Akvarie under utvikling! 16 7th December 2007 22:06
Ã…rsmøte i Bergen akvarieklubb 29/3-06 kl. 1900 på akvariet Roger Bergen Akvarieklubb 0 28th March 2006 21:11
Bergen Akvarieklubb Andreas Pratemakeren 44 28th May 2005 23:22