| Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
halooen den"faste gjengen"på møtene i Bergen!
Ser ut for att jeg ENDELIG er litt på gli nu,he-he,-- La jo "merke til det håpløse blikket" frogfish sendte meg på forige møte, etter at han "forsiktig spurte om det var noe frmdrift i planene mine siden sist",hmmm! Har jo egentlig hatt en jæ**** dårlig samvittighet da etterpå på hans ehe mener selfølgelig mine vegne,he-he! Men for å tilfredstille enkelte,så er det begjynt å skje noe her ute også da! Mer om dette senere,--ja jeg vet jeg er stygg nu!! Var foresten til byen i ens ærend,og oppå nordås for å ta en delvis avtalt visitt til Nagel sist lørdag!! vel oppe ringte jeg både lenge og vel for å få informasjon om hvor du bodde,men der var det visst ingen kontakt å få,--- kjedelig ,men sånn som skjer! Har fått tak i ett selv nu,da det var begjynt å lekke mer her hjemme!! men det var nu ikke så store verdier det var snakk om da. Får ha en visitt til deg til gode i en annen anledning Nagel!!
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
hehe.. sendte jeg deg virkelig et håpløst blikk ?
Selv om jeg ikke bevist sendte deg noen blikk ser det ut til å ha fungert VI venter spent på videre rapporter om hva som skjer hos deg, ingen kan ihvertfall si at du ikke har fått planlagt oppsettet ditt bra!
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Takk for det Hans Fredrik!
Du må huske på at Rom ikke ble bygget på en dag,-- Får ta det litt og litt,det gikk en del ut på gravemaskinen,som jeg nevnte så vidt,-- Dessuten er jeg ikke en av de "heldige"som har en frue,som er like giret på disse akvarieprosjektene!! Her må liksom tingene "pluttselig komme i hus" Her i huset gjelder filosofien om at "det er lettere å få tilgivelse,enn tillatelse,hmm-hmm
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det er halve gøyen for mange av oss som har baljer oppe og i sving Knaberg å følge med på nye oppsett så om du skriver litt om utstyr og mål og watt og liter pr time og effekt og kg med stein :shock: :lol: 8) og et bilde eller to så for ikke å glemme hva du vil ha i baljen din så er det som sagt kjempe gøy også en inspirasjon til mange som står på kanten og egentlig er klare til å hoppe i saltvannshobbyen... :cheesy: 8)
Stå på knaberg har en feeling av at du har planlagt det meste og kommer til å få dette suverent til... |
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Forhandler
|
Bet meg merke i i setningen med gravemaskinen. kor stort kar skal du bygge på askøy? Kanskje eg må gå opp i størrelse? :cheesy:
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
Knaberg er anleggsgartner, driver for seg selv og bruker gravemaskin på jobb. Han har kjøpt en 8 tonner om jeg ikke husker feil .
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Forhandler
|
Då forstår eg bedre setningen med gravemaskinen. Anleggsgartner høres ut som en eg må snakke litt med, trenger alltid litt tips når eg skal anlegge hage til det nye huset mitt. :cheesy:
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Siden du bli Askøyværing om ikke lenge er det vel bare et tidspørsmål før vi kan se knaberg med gravemaskinen sin på tomten din Pjot
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hjelp hva skjer | froesak | Muslinger, Nyttedyr og andre virvelløse dyr | 2 | 1st March 2008 09:41 |
| Endelig... | Chriss | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 1st January 2006 20:48 |
| Hva skjer med korstrollet mitt? | BareAre | Dyrene | 4 | 23rd May 2005 12:04 |