| Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Da er tiden inne igjen, vi treffes på bergen akvarie onsdag 28 februar.
Og som er sagt tidligerte, men som ikke kan bli presisert nokk...ALLE er velkommen!! skriv gjerne inn her og gi en tilbake melding om hvem som kommer, og om det er noe spes dere ønsker at skal bli tatt opp på møte. kom og treff likesinnede. vi sees!! |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Da er den dagen booket.
Ønske for tema: Kvalitet på dyr levert i fra butikk-garanti osv. Hlle og tilsetninger i mat... Positive og negative effekter ved tilsetning av Jod og Magnesium.. U fix Nagel :cheesy: |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Denne gangen skal jeg prøve å holde meg frisk og komme meg på møtet.
Endre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
da er møte rett rundt hjørne og jeg håper så mange så mulig bestemmer seg for og møte. spesielt håper jeg det kommer noen nye ansikt!!!
ta kontakt på PM eller 92420885 hvis dere lurer på noe!! |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Dukker nok opp jeg også
|
|
|
#6 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det ser ut til at det blir en debatt om sporstoffer og div tilsetningers effekt ikke effekt.
En gjennomgang av innholdet i naturlig sjøvann vs lukket system som vi kjører... |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Dårlig med brøyting/salting i dag,så jeg kommer vel innom jeg og ,skal dere se,--
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Nytt møte | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 5 | 2nd February 2007 00:00 |
| Nytt møte på akvariet. | Nagel | Bergen Akvarieklubb | 10 | 29th November 2006 19:46 |
| Nytt hus = Nytt DIY akvarie | Andreas | D.I.Y Gjør det selv | 18 | 6th April 2005 18:56 |