| Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
DA ER DET DUKET FOR ET NYTT MØTE FOR ALLE SALTVANNSKAVARISTER PÅ AKVARIE I BERGEN
Møte holdes onsdag 29 nov og ALLE er velkommen, spre det glade budskap, så møtes vi kl 19:00 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
på møte denne gang håper vi på å legge vekt på filtrering og skumming, det er og kommet et ønske fra nybegynnere at vi prater litt rundt oppstart av et nytt karr, og det må vi vell få til...
hadde håpt at intreserte melder fra om de kommer i denne tråden, eller via PM til meg. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg satser på at det passer denne gangen.
Var det ikke snakk om skumming sist? Ikke det at man noen gang blir ferdig med det temaet Endre
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
riktig det, men av 'div adm' årsaker, rant det litt ut i sanden. så i mangel på andre saker, så gjør vi som thor heyerdahl... vi prøver igjen.
hvis det er andre saker og temaer som hadde vert greit å ta opp, så er det bare og komme med forslag.... vi får det ikke gøyere enn det vi lager selv. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Sist møte ble mer en litt amputert siden Colorline hadde Blåtur som dessverre for oss endte opp på akvariet. Resultatet ble at vi ble sittende oppå hverandre og fikk gjort svært lite..
Skummer saken kan vi lett ta opp på dette møtet istedet.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har ekstremt mye å få ferdig før jul, men satser på at jeg skal rekke møtet..
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Håper så mange som mulig tar turen innom, dette blir en fin anledning til å få innsyn i hobbyen for nye akvarister, og masse tips og råd for de erfarne....
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Administrator
|
Temaet for møtet i morgen blir skummere.
Torgeir vil presentere den nyinkjøpte Clarity 3 skummeren deres, dette blir spennende da dette er en Norsk produsert skummer. Videre vil vi snakke og dele erfaringer om andre skummere som vi bruker på akvariene våre. Dere kan lese mer om Clarity skummerne i denne tråden
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |