| Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hvordan bli medlem i Bergen Akvarieklubb
Ønsker du å gå på et møte før du bestemmer deg om du vil bli medlem, kan du selvsagt gjøre det. Møtedatoer finner du på klubbens hjemmesider. Medlems kontigenten er på 250 Kr og kan betales til Bergen Akvarieklubbs bankkonto hvor du automatisk blir registrert som medlem. Du kan også betale direkte til kasser på et av møtene. Bankkonto 3624.51.45572 (Sparebanken Vest) Bergen Akvarieklubb. Vennligst opplys om følgende når du betaler slik at vi kan kontakte deg og sende deg informasjon: Navn Adresse Postnummer E-Postadresse Telefonnummer. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
her pjot. tenkte det var flere som var inntresert.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Det holder med å føre opp Email addresse/tlf nr på Kiroen da det ikke er mulig å få så mye info inn på en bankgiro.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Då e` eg offisielt medlem, håper mange flere melder seg inn.
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kansje en idè og innformere litt om fordelen med og være medlem...?
bare en tanke fra sør ha en fortsatt fin helg!
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg ser ikke noe poeng i å bli medlem av Bergen Akvarie klubb's Saltvanns gruppe hvis man ikke bor i nær området. Jeg sliter faktisk med å se poenget i å bli med i form for akvarieklubb som er utenfor sitt eget fylke så sant man ikke gjør det av ren og skjær veldedighet.
Jeg vil derfor heller oppfordre Alle som bor langre sør eller nord om å starte opp for seg selv og dermed få mer glede av medlemskontingenten sin. Aquafreaks stiller selvfølgelig opp med eget område i Forumet og ellers på siden om det er ønskelig. Alle som bor utenfor hordaland eller har mer en noen timers reise for å komme hit er selvfølgelig hjertlig velkommen på møter hos oss. Dette er min personlige mening. Jeg er for ordenskyld ikke medlem av noe styre eller har andre verv (som jeg vet om) i BAK men hjelper ti lfor å dra igang saltvanns gjengen Nagel er saltvannsgruppens offisielle representant når det gjelder klubben. For ordens skyld: Aquafreaks er et 100% fritt forum og har ingen ting med noen akvarie klubb å gjøre eller noen butikk å gjøre. Aquafreaks skal et åpent nettsted hvor ALLE er velkommen uansett hvor man enn bor i landet og vilken klubb de er medlem av. Om Noen saltvanns klubb eller gruppe/vennegjeng som har lyst på eget område i Forumet til Aquafreaks er det bare å ta kontakt
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvordan sikre best mulig | Edite | Lys, filtrering & annet utstyr | 25 | 9th April 2008 22:08 |
| Osmoseanlegg- hva er det og hvordan fungerer det ?? | Linka | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 1st January 2008 11:20 |
| Bra/mindre bra LS. Hvordan kjenne igjen hva? | Patrick | Ny til Hobbyen | 6 | 13th November 2007 02:30 |
| Hvordan er saltvanns miljøet i ditt nærområde ? | Frogfish | Pratemakeren | 4 | 5th December 2004 10:06 |