| Bergen Akvarieklubb Her finner informasjon om saltvannsgruppen til Bergen Akvarieklubb. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
for dere som var på akvariet i bergen på onsdag, så blir det litt repitisjon.
historien som ligger bak, er at aquafreaks ble kontaktet av bergen akvarieklubb. de ønsker å få med så mange saltvannsakvarister som mulig. tanken bak det hele er å samle hele aqua miljøet, og på denne måten nyte div frynsegoder. det som er satt per i dag, er en innmeldings avgift på 250kr året. da blir det faste møter på akvariet i bergen siste onsdag i månden. jeg for min del syntes det er verd det bare det.... for de 250 kr blir det holdt utloddinger med div premier, klubben har et lite (voksende) biblotek. og det er foreslått og kjøpe inn glassborr, og vanntestere. i det lange løpet vil det bli holdt organisert auksjon, fra lokale forhandlere eller privatpersoner. det vil bli oppfølging til dere som ønsker og drive med oppdrett, i form av foredrag om f.eks makroalger og plangton i regi av UIB og HIB. når det gjelder hva vi gjør på og prater om på disse møtene, så er det helt opp til oss... det som er i gang er en egen side der slike ting vil bli tatt opp. f.eks nybegynner kurs, eller utprøving og frammvisning av nytt utstyr, eller som nevnt auksjoner. jeg håper så mange som mulig melder seg på dette, for vi kan som en enhet legge mye press på markede, med å skvise prisene ned, eller drive egen impotere selv i regi av klubben. mulighetene er mange!!! til sist må jeg få presisere at aquafreaks er IKKE bergen akvarieklubb. det er ikke bare bergenser freaks, og vi skal ikke trampe på noen tær her (pluss at mack blir så lei seg :cry: ) men det er på aquafreaks alle saltvannsakvaristene samles... aquafreaks vil fortsette sin dundrene suksess uhindret av bergen akvarieklubb. som nevnt kommer det en egen side der utlysniner og info vil stå. inntil videre vil anonseringer komme i dette forumet. spøsmål og forhåpentlig svar kan rettes til denne tråden, PM til meg, eller tlf til meg...92420885 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Er det interesant for NOEN å høre om Guppier?,,neida,, bra initiativ men det blir vell reelt bare for bergensere,, er en selv men bor ikke i byen nå lengre, men jeg liker ideen om en klubb som gjør nevenyttige ting, deler dyrt utstyr, importerer dyr, utstyr osv. jeg er lut lei av å måtte forholde meg til diverse butikker i området her fordi de jevnt over får stryk på alle punkter.
Så om noen på østlandet er interessert i noe mer enn å drikke kaffe og krangle om T5 rør o.l. så kan man jo komme sammen om å gjøre noe mer håndfast og konstruktivt., eller?. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Som Nagel sier så er det opp til oss selv hva klubben skal bli til. Det er vi som må få igang aktiviteter og øke rekrutteringen av nye Saltvanns akvarister, så her er det bare å bruke hodet
Når det gjelder Aquafreaks så vil denne siden bestå som et uavhengig forum åpent for absolutt ALLE. Om andre saltvanns grupper eller klubber har lyst på plass på Aquafreaks er de hjertlig velkomne Jeg reiser til Oslo nå i helgen, når jeg kommer tilbake skal jeg få lagt inn inmeldingsblanketter og mer info om Bergen akvarieklubb. Web ddressen til Bergen akvarie klubb er http://www.bergenak.org
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
Det er plass til mange mange saltvanns klubber i Norge en BAK/saltvann og Saltvannsforum
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Bergen Akvarieklubb / saltvannsmøter? | Edite | Bergen Akvarieklubb | 6 | 2nd April 2008 13:13 |
| Ã…rsmøte i Bergen akvarieklubb 29/3-06 kl. 1900 på akvariet | Roger | Bergen Akvarieklubb | 0 | 28th March 2006 21:11 |
| Bergen Akvarieklubb | Andreas | Pratemakeren | 44 | 28th May 2005 23:22 |
| Akvarieklubb i Hallingdal... | Micke | Pratemakeren | 3 | 3rd February 2005 11:53 |