| Aquascaping Ett forum hvor det kan diskuteres løsninger og poste egene bilder av lanskapet i akvariet ditt. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
I går hadde jeg steinen oppi 250 litern min igjen og begynte igjen å irritere meg litt over all "grusen" jeg har som levende stein. Da jeg holdt på å prøve å stable disse små steinene kom jeg på noe smart, tror jeg... Hva med å bruke Tec7 eller hva det heter til å lime sammen disse steinene til en litt større klump. Jeg har prøvd med Aqua Medic sin reef construktor før, men det var uten hell. Hva sier dere: Er Tec7 tingen? Hvor får jeg kjøpt dette vidundermiddlet og kan jeg hive steinen tilbake i karet med en gang, eller må det "tørke" lenge? Endre
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg limte min "grus" med Tec7.
Plasserte steinen i karet med en gang. Ble riktig så flotte konstruksjoner. Er ikke mulig å se i karet hvilken steiner som er limt. Kjøpte mine tuber hos Wallendahl. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
Takk for raskt svar. Må svinge innom en slik butikk etter jobb tror jeg. Endre
|
|
|
#4 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Mener det er omtrent samme som en tube silikon.
|
|
|
#6 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Nå må jeg få fatt i noe "død" levendestein som kan sages og limes på glasset i 750 literen med dette super stoffet, skal kle inn div pumper så om noen har "død" LS........gi en lyd...
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hei.
Som alltid tar ting tid meg meg. Jeg har nå kjøpt noe som heter Tec7 på Jernia i Ã…sane. De hadde jo forskjellige Tec7 ting, så jeg fikk inntrykk av at det var et merke. Hvordan kan jeg være sikker på at jeg har fått rett Tec7? Hva skal det stå på den? Hvor finner jeg ut at det er denne som er "drikkevannssikker"? Endre
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det er bare Tec7 som heter Tec7 tror jeg.
Andre stoffer her Roof7, TecGUN, Rock7, Super7, Floor7 osv. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Senior Member
|
OK, det var kanskje det jeg så. Takk for svaret.
Nå må jeg så å få fingeren ut før vinteren kommer og karet fryser fast ute i garagen. Endre
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lime Deltec-skummer | Mack | Lys, filtrering & annet utstyr | 12 | 8th September 2007 10:53 |
| feste/lime sammen stein | Sandshifter | Aquascaping | 5 | 28th January 2007 03:42 |