| Aquascaping Ett forum hvor det kan diskuteres løsninger og poste egene bilder av lanskapet i akvariet ditt. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Noen som har vært borti dette akvariemerket? De lager riktig pene akvarier i akrylplast til en rimelig pris. De har bl.a et saltvannsakvarium, men det er ikke lett å finne info om dette... www.jebo.com.cn
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Nå har jeg bokstavlig talt vært âbortiâ JEBO akvarier. En lokal Zoo foretning har tatt sorten inn. Mener også jeg har sett dem i Bergen. Har ikke helt bestemt hva jeg mener om dem. Pene og se til, noen smarte løsninger er der. Meget varierende i utførelsen, med âkubeâ âhjørneâ âromdelerâ og âvanligâ utforming. For meg virker de litt âplastiskâ. Er også i utgangspunktet noe skeptisk til akryl akvarier, om det er det de er. Ellers så virker de helt OK, med meget moderne utseende.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Har sett disse. akvasia er forhandlere.
Akvariumene ser flotte ut de. Lampene jeg kjøpte var også jebo. og jeg er meget godt fornøyd med de. |
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
de er jo pop, "overther", i allefall som nano kar. synes de ser pene ut de store karene også, så de hadde moddelen som er 3m lang på akvasia :shock: den var cool.
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Mye stilig her, men er kvaliteten like go som designet?
Ser jo litt plastic fantastic ut skummeren til Jebo. http://www.jebo.com.cn/html/under-s.html |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|