| Aquascaping Ett forum hvor det kan diskuteres løsninger og poste egene bilder av lanskapet i akvariet ditt. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Noen som har erfaringer med dette svenske merket? De selger det bl.a. på akvasia.no...375 liter for 2990,- Litt vanskelig å se hvordan det egentlig ser ut, har det aluminiumsramme? Tenkte jeg skulle gå for helglass denne gangen, og fortrinnsvis et akvarium med svart silikon. Trenger også et svart møbel under akvariet, er 150x50x50 et standardmål som gjør at jeg kan finne møbler som passer til?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Aldri hørt om, Har du en link ?
|
|
|
#3 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det er nesten identisk til kavastabil, alu ramme og funker helt utmerket til saltvann, se på akvarieudstyr.dk der har de div helglass tanker som også føres av de fleste butikker i Norge, men dog til en litt mer uhyggelig pris!.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hmm...hva med Aquael? Noen som har erfaringer?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Aquael og Aqualux er helt supre tanker de også, ingen ting å "finne/utsette" på de..
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Senior Member
|
Og rimelige er de også...det hjelper på
|
|
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
OBS! OBS!
Jeg har hørt at Dala akvarier benytter tynnere glass enn "de andre" produsentene. Eksempelshvis hører jeg at aqvastabil 530 bruker 10 millimeter glass mens dala på tilsvarende bruker 8 millimeter. Denne informasjonen har jeg fra Dahls dyrerike i Moss. Jeg ville ikke gått fro et kar med tynnerer glass enn "standaren". |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Junior Member
|
Sitat:
Når det gjelder Dala akvarier, så har jeg kun lest negativ omtale av disse på andre forum.
|
|
|
|
#10 (permalink) | ||
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
|
||
|