| Aquascaping Ett forum hvor det kan diskuteres løsninger og poste egene bilder av lanskapet i akvariet ditt. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Ta en titt på disse sidene :lol: :shock: :shock: Håper de her kommer inn i Marken snart :cheesy: :cheesy:
www.korallenwelt.de |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Kan vi kansje få se noe av denne typen dekorasjoner hos Aquazoo i marken :P :P :?:
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Stilige greier dette.
Har akkurat kjøpt meg en bok om hvordan dette lages. Holder på å lese. Ser egentlig lett ut. Min personlige mening angående "kunstig" levende sten er nok at den naturlige er best. Men ett godt alternativ til å "spe på med" vil det nok kunne være. Stilig i alle tilfelle. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
hvilken bok er dette?
Dersom det blir samling hos Pjot til helgen og du har tid til å ta turen innom kan du kanskje ta den med, så får vi andre som har vurdert å lage slike stener selv ta en titt på den. Endre
|
|
|
#5 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
DIY Live Rock - Make Your Own! ISBN 0-9753111-1-5 Kan også bestilles elektronisk hos www.thelebos.com TheLebos har også andre kjekke DIY greier. Blir det hjemmemøte tar jeg boken med |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|