| Aquascaping Ett forum hvor det kan diskuteres løsninger og poste egene bilder av lanskapet i akvariet ditt. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
hei hei er det noen ger inne som har testet/ sett disse steinene i bruk?http://www.aquazoo.no/shop/product_i...6b5b7d97b6f71a
isåfall er dette greit å fylle i med når man har nok levende stein fra før men bare vil ha litt ekstra fyllmasse? takker for alle svar |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg ville heller spurt i lokalbutikken etter reef keramikk, ellers tror jeg de venter inn noe ny fersk levende stein ganske snart.
Tror selv jeg bestilte litt for mye av den, så muligens jeg snart har litt til overs.
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Junior Member
|
skrik ut om du vil selge steinen din. ring meg på 90136729 (svenn)
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Levende stein | Edite | Kjøpes | 2 | 29th May 2008 20:55 |
| levende og død levende stein selges. | scorpion | Selges | 0 | 22nd April 2007 13:23 |
| levende stein | Sandshifter | Anbefalinger, tips & triks | 1 | 21st April 2007 15:48 |
| Levende Stein! | trustus | Kjøpes | 1 | 19th January 2007 15:07 |
| Levende stein | siljeogmarius | Kjøpes | 0 | 25th August 2005 08:06 |