| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det har sikkert vært sagt før, men til dem som sliter i sommervarmen er det et tips å sette opp en vifte mellom karet og lampen. Jeg klarer å skvise tempen med opptil 4 grader. ( så jeg trengte ikke kjøle aggregatet )
I dag glemte jeg imidlertid å sette på viften og like før lyset gikk, så lå alle korallene som kadavre i karet, da var tempen + 30 Jeg slengte nedi alle isposene mine og løp i gang viften og hadde noen frosne flasker med vann ( haha ) 2 cola flasker til 600 liter vann. Men viften har i løpet av 45 minutter senket tempen med nesten en grad. - det ser litt bedre ut nå. Skummelt. Kjøp en vifte i alle tilfelle - en god og billig investering |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Elos 120 bord ønskes kjøpt. | Skakksiden | Kjøpes | 0 | 10th January 2009 16:28 |
| Bygge bord | stoffer | D.I.Y Gjør det selv | 10 | 18th July 2008 21:33 |
| 160 liters akvarie med bord og skummer selges. | stian_michael | Selges | 3 | 30th April 2007 23:37 |
| 160 liters akvarie med bord selges i Bergen | Roger | Selges | 0 | 3rd March 2006 21:34 |
| 300 liters akvastabil akvarie med bord selges | Roger | Selges | 2 | 18th June 2005 22:08 |