| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
hvor handler jeg saltvannsfisk i bergen???
siwen |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
send pm til chriss.
de har som regel fin fisk inne. |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg spør i denne gamle tråden jeg. Jeg lurer på om det er andre butikkeri Bergen enn den på midtun som selger " innbyggere " de har ingenting i Åsane så vidt jeg vet.
Og den aquazoo finner jeg heller ikke. Er det slik at det er noe på Sotra ? Jeg liker å dra rundt å kikke. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Moderator
|
Aquazoo er flyttet til nesttun. Ligger i det skjeve bygget ved siden av shell(?) stasjonen. De har fått saltvann i karene nå, men de hadde ikke innbyggere på fredag i alle fall...
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Jeg har lett der, jeg har og vært i kontakt med nesstun senterledelse og de visste ingenting om noe akvarie butikk, ikke på gule sider heller.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Moderator
|
Om du kommer fra Fana ligger den ca 100 meter fra rundkjøringen etter senteret. Den ligger på venstre side av veien. Butikken har en blå "bord" over vinduene. Det er ikke kommet noen logo/skilt på butikken enda.
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
Ta kontakt med Pjot, han er veldig grei og hjelpsom! og han vet om eller har sikkert noe fint på lur
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg var hos Pjot på Tirsdag.
Og de har fisk inne. Fisken og opplegget deres var veldig bra og er verdt et besøk. |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Hei.
Var en tur i "Fiskeboden" til Pjot og kameraten i går. Må få takke Pjot og kameraten for en hyggelig prat og handel Som nybegynner innen saltvann var det topp å kunne slå av en prat og se anlegget deres på Askøy. Blir nok ikke lenge til neste besøk
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| pvc i bergen? | endy | Lys, filtrering & annet utstyr | 0 | 9th November 2007 12:04 |
| osmose i bergen | tomo | Ny til Hobbyen | 6 | 28th September 2007 17:54 |
| saltvann i Bergen | marianne | Ny til Hobbyen | 5 | 31st January 2007 00:14 |
| Bergen Akvarieklubb | Andreas | Pratemakeren | 44 | 28th May 2005 23:22 |