| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Trenger litt hjelp til IKS utstyret mitt.
Skal sette opp en Verio 4 Pro, har koblet den inn på L3 på computeren, har 2 lysskinner også, disse er koblet til L1 og L2. Jeg kjører computeren via programmet til Matuta (Timo), synes det er utrolig greit å programere lysene, men sliter som sagt litt med pumpa. Om det er noen i Østfold/Vestfold som bruker dette utstyret kunne jeg godt tenkt meg å fått besøk eller komme på besøk for en akvarieprat. Kunne også tenkt meg å lært litt om denne oppkoblingen mot Internet. Synes også det er litt dumt at dette programmet har såpass lite bilde, man får jo ikke maksimer det på hele skjermen, men det får man jo ikke gjort så mye med da med mindre jeg har en feil versjon. Håper noen har et tips eller 2 Rune |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Ingen som har eller kjenner til vario 4 pro ?
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Administrator
|
Heisan.
Jeg bruker IKS computer og 2 stk Vario 4 til dosering. Jeg har vel og merke ikke koblet dette opp mot nett men bruker computeren til å programere tidene på skinnen jeg har. Kan nok heller ikke hjelpe deg i praksis da jeg bor i Grimstad. Alt avhenger av hva slags innfo/hjelp du trenger, så skal jeg prøve å forklare så godt jeg kan |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Hei Tage.
Takk for svar. Jeg kan jo programmere Vario 4 pumpa mi via IKS computeren i stedet for på Pc, fult mulig det, så om du kunne sveisa sammen en liten forklaring på det hadde det vært til stor hjelp tror jeg. Skal ikke bruke den til Balling enda, men til andre sporstoffer. Har nok lyst til å prøve balling etter hvert. Rune |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|