| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
I sommer så var vi på en seiltur i karibien og i den forbindelse så gikk jeg til anskaffelse av et "undervannshus" til kompaktkameraet mitt.
Dette er en billig variant som jeg fant på Ebay (pris ca 200Kr)og jeg må si at til mitt bruk som kun begrenser seg til snorkling så fungerte det utmerket.Det står at det kan brukes ned til 5 meter og det stemmer nok for jeg var nok dypere en det noen ganger.Det går faktisk an å ta brukende bilder i akvariumet også. Her er et bilde som viser "posen". Her er noen bilder tatt ovenfra av mitt akvarium. ![]() Og her har dere noen bilder fra karibien: Må bare legge til at ingen av bildene har vært innom photoshoop eller tilsvarende program. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det fungete jo utmerket, det finnes også et annet merke som heter EvaMarine mener jeg å huske, fine bilder ble det så nå kommer det masse bilder får vi håpe..
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Det var jo enkelt og genialt, ha sånn!
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Utrolig pene bilder
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Spennende! Bestilte meg en på eBay nå.. Takk for tipset!
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Member
|
Fikk posen her i dag og prøvde en liten video:
Syntes det blei ganske bra, men stillbildene må jeg jobbe litt med. Tror jeg må prøve å få ut lufta før jeg lukker posen slik at ikke kamera forsøker å fokusere på selve posen.. Det var jo en billig måte å ta bilder under vann på ;-)
|
|
|
#7 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Unnskyld ordbruken men det var jævla bra, den sekvensen med fotografen på utsiden fikk meg til å le godt. Genialt.. |
|
|
|
|
|
|
#8 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Moderator
|
En slik en må jeg bare ha. Fin liten snutt Espen
|
|
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Member
|
Ja, nå var ikke videoklippet mitt så mye å skryte av, men det jeg mente med det var at det fungerte fint å filme under vann :-) Så nå får dere løpe og kjøpe poser også kan vi sammenligne litt videoer etterhvert, jeg skal prøve litt mer i helga :-)
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus | Brainader | Ny til Hobbyen | 4 | 18th December 2006 13:00 |
| Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor | killi | Selges | 3 | 17th February 2006 00:19 |
| rykter om ny "stor" korallsending til stavanger!! | alf-magne | Tropiske Koraller | 8 | 4th December 2004 16:16 |