| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hei, noen som har noen erfaringer med å bestille spesiallaget akvarium hos dahlsdyrerike?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Sikkert ok det, om du bestiller 6-12 mnd i forveien.
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Ja, kjenner igjen det der. Har sluttet helt å kjøpe levende der, det blir det sjelden noe greie på.
|
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Jeg ventet nesten 3 måneder på mitt kar fordi sjefen holdt igjen leveransen med akvariet med vilje. Synes bl.a. derfor ikke servicen er spesielt bra der nei. Hyggelige? Ja. Hjelpsomme? Ja. Men jaggu må man vente leeenge.
|
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Har overhode ikke hatt noe problemer med Dahls Dyrerike jeg fikk mitt kar til tiden jeg skulle ha det , grei service kom hjem til meg med varene :lol:
|
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Jeg har også dårlige erfaringer herfra; ringer ang en bestilt vare og to ganger kjørte jeg bomtur. De sa varen var kommet, men når jeg kom, var den ikke der. Det værste med de gutta der er at de aldri innrømmer feil..
Godt noen er heldige da. Man hører jo alltid om de uheldige.. |
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|