| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
hei hei.. kom over denne sida ved en tilfeldighet.
http://www.reefshops.com/html/catalog_150.html meget billig utstyr.. hvis de sender det som gave slipper vi å betale moms på forsendelsen, og går vi i tillegg sammen om å handle så kan vi få masse billig utstyr.. bare en ide. morro om det hadde funket. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
akvarieutstyr.com
|
Det var mye knask og billig var det også, men det var Jebo og Resun det aller meste, den kvaliteten er på de fleste produkter langt under standard som vi forventer og er vant til her i Europa, PRK(Peoples Republic of China) produkter har en veeldig laaang vei å gå kvalitetsmessig før de er på høyde med det vi forventer.
Frustrasjonen og irritasjonen som sitter igjen lenge etter gleden av å få kjøpt noe billig utstyr er borte, det er ikke handelen verdt. Det billige utstyret en kaster bort penger på må til slutt legges til evnt nytt utstyr som virker. OBS selv har jeg førstehånds kjennskap til Jebo og Resun, har aldri i min yrkes karriere vert borti noen merker med så mye reklamasjoner, faktisk opp i 70% på en stor del av utstyret.... Trist men sånn er det på masse av PRC varer inntil videre... |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
har ikke disse varene en annet voltstyrke da??
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Det "sende som gave"-trikset sluttet å fungere for endel år siden også..
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Administrator
|
Vareprøve er det nye trikset, det fungerer fremmdeles. Annet triks er å be de sette verdien på pakken til 200 NOK. Forsvinner pakken går man på en smell, men litt sjangser må man jo ta
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
ser de selger 220v utstyr også.. pluss at en uv-lampe f.eks er det jo et minimum av ting som kan gå galt.
uanset er det meste svinbillig. 8x39 w t5 ramatur til 150 dollar om jeg husker rett. det er BILLIG. men kansje det er andre plasser i kina de selger billig og bra utstyr.. |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Har faktisk handlet hos de gjennom Ebay. En slik tre i ett timer og 70 watts MH pærer. Timeren virket ikke, jeg klagde og fikk pengene igjen med en gang. Mh pærene virker bra, enn så lenge.
De er seriøse, selv om varene ikke har beste kvalitet. Det blir litt tombola om det virker eller ikke. Min erfaring med Hong Kong selgere er bra. Kjapp levering og at julenissen må komme derfra (gave eller nedsatt pris trikset virker ennå) |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|