| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Junior Member
|
hei hei..
tenket meg å bestille meg system for påfylling av vann fra reservoar, og tenkte det var lurt å høre med dere om hvilke systemer som er til og stole på.tenkte litt på dette systemet. er dette bra greier? : http://korallrevet.no/catalog/produc...roducts_id=374 har ikke sump men skal ha senere. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Junior Member
|
Jeg har en slik en og synes den fungerer bra. Den var litt vrien å starte, jeg måtte fysiskt dra pendelen rundt en omdreining før den startet første gang. Siden har den fungert bra.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Har utelukkende dårlig erfaring med AM, men erfaringen begrenser seg foreløpig til noen filtre og pumper. Den doseringspumpen har vell ikke akkurat noe prikkfritt trackrecord om man skal tro forumer rundt om.
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
pumpa har gått knirkefritt hos meg i 3 år nå... bare bytta slange en gang i blandt...
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Min erfaring er god pumpe til ein grei pris, har aldri hatt problem med min.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Junior Member
|
har heller ikke hatt problemer med min, men har etterhvert lest at det er maange som har problemer også. jeg fikk tips om å legge den på siden og der har den ligget i 5mnd nå uten problemer..
|
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Junior Member
|
hei folkens.
takk for tilbakemeldingene. men er det noen som her erfaring med dette systemet? http://www.korallen.dk/group.asp?group=165&sub=16 igjen takk |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Selges Elos System 160 | scopas | Selges | 4 | 27th May 2008 19:28 |
| Ro/Di System | Tage | Lys, filtrering & annet utstyr | 28 | 5th January 2008 23:37 |
| Elos XL 120 system selges | MarineB | Selges | 4 | 3rd December 2007 20:58 |
| Tridacna 160 system selges | MarineB | Selges | 35 | 2nd August 2007 22:40 |
| ZEOvit System.. | Chriss | Kjemien i akvariet | 0 | 15th January 2006 09:31 |