| Anbefalinger, tips & triks Ett forum som tar for seg alle former for anbefalinger av utstyr,løsninger & triks som ikke står i noen bok. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
jeg skal skifte stue, og karet må jo da flyttes (er jo ikke stort) men hva er den beste måten å flytte det på?
Fisk i poser, sanden ligger i karet, koraller i poser? Stein i poser? Vannet i dunker. Er det noe jeg må huske her, eller virker dette som en plan. Skal ikke så langt, snakker vel om en ett par timer, fra det er koblet fra, til det er oppe igjen. Og da endelig, nå skal 250 ltren opp (og nå har jeg plass til større og :cheesy: ) Men begynner uansett med dette da, men beholder jo selvfølgelig nanoen og. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
bare husk det fines en opp og ned på steinen din, legg de tilbake samme måte som de lå.
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
akvarieutstyr.com
|
Sitat:
Koraller i poser. Fisk i poser. |
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
takk for det, og ringer deg når den siste er fanget, gidd ikke prøve før det skal ned.
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Senior Member
|
Sitat:
Når er det du flytter?
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Flytting av Akvarie! | Haugan | Ny til Hobbyen | 10 | 16th September 2007 21:49 |
| Flytting | Endre | Pratemakeren | 16 | 22nd August 2005 11:18 |
| sirkulasjon etter flytting av 160L | Andreas | Lys, filtrering & annet utstyr | 4 | 4th August 2005 19:45 |