| Alger, Bakterier & Makroalger Ett forum hvor det kan dikuteres alt som har med Alger, bakterier og makroalger |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Forhandler
|
Er på jakt etter Caulerpa eller sjøgress, er det noen i Stavanger eller området som har dette i akvariet eller refugiumet, og som ellers luker ut og kaster dette, som heller kan tenke seg og gi bort litt? ;-)
Kriteriet er kun at det skal være Caulerpa taxifolia eller lignende. Sist endret av Reef; 29th November 2010 kl 11:30. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Forhandler
|
Ingen som har macroalger?
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Jeg fikk disse av Magnar men måtte legge refugiumet ned pga lekasje. Du kan jo høre med han (selv om han nå starter opp som konkurent).
Skal sjekke med en på hundvåg som fikk av meg før jeg la ned. |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Forhandler
|
Hvem var det på Hundvåg? Alte?
|
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Member
|
Thomas... Tror ikke han er aktiv her. Sendte han en melding på facebook i går, ingen svar enda :-)
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Jeg har noe i Kristiansand :-)
Dukker kanskje opp noe mulighet i januar hvis det ikke er for sent.
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Sjøgress, et eksperiment.... | Petrus | Dyrene | 12 | 22nd January 2006 20:09 |
| Mislykket eksperiment med sjøgress.....men | Petrus | Dyrene | 3 | 16th December 2005 15:59 |
| Caulerpa............... | Chriss | Kjøpes | 10 | 23rd May 2005 07:36 |
| Caulerpa avleggere ønskes i nystartet 720 liter | Roger | Kjøpes | 7 | 4th April 2005 21:46 |