Akvariet Ett forum hvor det kan diskuteres alt om generel kaltvanns akvariestikk.

Svar

LinkBack Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 26th February 2005, 09:28   #1 (permalink)
Member

Medlem siden: Dec 2004
Sted: Sande i Vestfold
Meldinger: 248
Standard Idè..alternativ til "hjemmemøte"...

Jeg holder stort sett til i Oslo, mens de fleste som befolker forumet her er fra Bergen. Man kan si mye om Bergen, men byen er ihvertfall tilgodesett med det nest flotteste akvariet i landet. Hva om noen kontaktet de som drifter ting der, og fikk lagt opp en skikkelig "tour" ? De kan en del om kaldt saltvann, og kunne sikkert gitt mange gode tips og fortelle om erfaringer som kunne komme oss til nytte. Få det lagt til en lørdag ettermiddag, så kommer jeg også !!!!

Selv har jeg noen kontakter på verdens flotteste saltvannsakvarium, det ligger noen få hundre meter fra der jeg er oppvokst. Hurtigrutehelg fra Bergen til Ã…lesund, med akvariebesøk og øl hadde jeg også blitt med på !!!

Tenker litt langsiktig nå, men det hadde vært litt morsomt å vite hva andre hadde synes om en sånn idè......

Kaldt saltvann!!
Petrus er offline   Svar med sitat
Gammel 26th February 2005, 10:24   #2 (permalink)
Administrator

Frogfish sin avatar

Medlem siden: Feb 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 2,885
Standard Re: Idè.......alternativ til "hjemmemøte"...

Det er ingen problemer med å få organsiert en backstage tur på akvariet i Bergen ihvertfall...

Syns ide'en din var veldig god. Det ville vært morsomt å fått istand et "hjemme møte! på akvariet hvor vi hadde fått samlet flere en bare oss fra Bergen.
Vi kune jo laget et slags sjærgårds cruise.. Nordsøakvariet i danmark, akvariet i Bergen og Atlanterhavsparken i Ã…lesund.
Gammel 27th February 2005, 14:47   #3 (permalink)
Member

Medlem siden: Oct 2004
Sted: Bergen
Meldinger: 134
Standard Re: Idè.......alternativ til "hjemmemøte"...

Det hadde vært gøy med en tur på akvariet i Bergen. Vi får vel noen tips derfra og så blir det artig å treffe andre folk som driver med det samme.
Jeg er med på et slikt opplegg :-)
TJtaule er offline   Svar med sitat
Gammel 27th February 2005, 16:41   #4 (permalink)
Junior Member

Medlem siden: Feb 2004
Sted: flatøy/bergen
Meldinger: 34
Standard Re: Idè..alternativ til "hjemmemøte"...

jeg og!

er fremdeles på forsknings stadiet, og må få unnagjort en dykketur til egypt i sommer før eg får kar! men tar bilder og planlegger hva eg skal ha i karet for øyeblikket!
kristian er offline   Svar med sitat
Svar

Bokmerker

Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester)

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke svare på innlegg / tråder
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke redigere meldingene dine

BB kode er
Smilier er
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Trackbacks are
Pingbacks are
Refbacks are

Lignende tråder
Tråd Tråd starter Forum Svar Siste melding
Lyst på "Mantis Shrimp" aka Odontactylus scylarrus Brainader Ny til Hobbyen 4 18th December 2006 13:00
Selges Aqua-Medic "Hang on" skummer Biostar Flotor killi Selges 3 17th February 2006 00:19
rykter om ny "stor" korallsending til stavanger!! alf-magne Tropiske Koraller 8 4th December 2004 16:16