| Akvariet Ett forum hvor det kan diskuteres alt om generel kaltvanns akvariestikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Member
|
Ser her at jeg kan få koblet flere av mine interesser og hopper derfor like godt i det og lager en tråd for å koble Dykkere med Kaldt Saltvanns Akvarister.
Har selv nylig vært ute en liten tur og dykket etter alger og eremitter til en bekjent av meg som har kaldt saltvann, og jeg må si at det var en av de fineste turene jeg har hatt til nå i min foreløpig korte dykkekarriere. Det å kikke litt nærmere på hva som befinner seg av mindre kryp og alger, svamper o.s.v. er noe som får deg som dykker til å se havet på en helt annen måte. Har tidligere dykket med hovedmål å komme hjem med en fisk eller to, men dette har nok snudd seg litt etter siste tur i sjøen. Tanken her nå er å lage en tråd slik at kaldt saltvannsakvarister skal kunne komme i kontakt med dykkere som kunne tenke seg å ta en tur i havet en gang iblandt for å plukke litt for akvarister som nødvendig vis ikke har denne muligheten. Jeg legger nå her inn litt informasjon om meg selv først (kanskje det kan brukes som en mal), så håper jeg andre som er interessert i å enten ta en "plukketur" eller ønsker noe nytt i karet følger på. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Nick : Nessen
Driver med : Fridykking Dykkested : Hovedsaklig Sotra og Øygarden Har akvarium : Ja, Tropisk korallrev Har tid : Dykker når jeg kan Kan kontaktes via PM |
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Member
|
Hei,
Ja dette var en god ide. Jeg er gjerne med en tur en gang for å få noe nytt og spennende i karet mitt.
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Junior Member
|
du er jammen ikke dum du nessen!!!! det var en strååålende ide!!
jeg dykker en del jeg også, så det er bare til å ta kontakt!! jeg driver både med fridykking og apparat dykking, så jeg har litt bedre tid en deg under vann nessen! :laughing bor i nordhordaland og dykker en del pa fedje og i øygarden og rundt om kring her! dykker så ofte jeg har tid! blir ofte kveldsdykk i ukene, men dykker om dagen i helgene! så hvis det er noen som trenger det er det bare til å si fra! jeg henter gladelig opp ting for dere! |
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|