| Akvariet Ett forum hvor det kan diskuteres alt om generel kaltvanns akvariestikk. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Hejsa
På www.saltvandsforum.dk har vi hvor måned en Månedens Akvarie. Som du sikkert kan regne ud har det været udelukkende reefs - altså varmtvand ! Men jeg syntes at i her på siden roder med noget meget interessant, nemlig koldt saltvand ! Og jeg så derfor gerne at der måske var nogle af de flotteste baljer der kunne lokkes til at fremvise sig selv på saltvandsforum.dk som Månedens akvarie og derved give en masse danskere noget inspiration ! Smid mig evt en mail på webmaster@saltvandsforum.dk hvis du selv har lyst eller kender til en som burde melde sig selv Tak for hjælpen ! |
|
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Slet ingen kolde akvarier der har lyst til at representere "Kaldt saltvann" i Danmark ?
|
|
|
|
|
|
|
#3 (permalink) |
|
Senior Member
|
Veldig rart at ingen har vist noen interesse...
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Administrator
|
Det har vært generelt laber aktivitet blandt kaldt saltvanns akvariestene våre i det siste.. Ser at de er innom avogtil, men ikke mye postinger..
Kanskje det har noe med sesongen å gjøre ?
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Forhandler
|
Sikkert noe med at det er sommer....har jo ikke akkuratt vert kaldt i havet heller nei ;-)
|
|
|
|
|
|
#6 (permalink) | |
|
Sitat:
I Danmark kender jeg kun til 1 med kaltvann og hans er chrashed i sommervarmen ! Jeg må prøve igen her på siden til vinter |
||
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Administrator
|
JEg har sendt MoLa en mail, kanskje hun kan bidra med noe hvis hun har tid. Hun har lang erfaring med kaldt saltvann.
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Senior Member
|
Kom akkurat på at 'rar' på norsk visstnok ikke betyr det samme som 'rar' på dansk... Hmm...mon tro hva jeg egentlig har sagt nå?
---- "We feel surprise when travellers tell us of the vast dimensions of the Pyramids and other great ruins, but how utterly insignificant are the greatest of these, when compared to these mountains of stone accumulated by the agency of various minute and tender animals!" - Charles Darwin, 'The Voyage of the Beagle', 1839 |
|
|
|
|
|
#9 (permalink) | |
|
Administrator
|
Sitat:
"Veldig snillt at ingen har vist noen interesse..."
|
|
|
|
#10 (permalink) |
|
Senior Member
|
He he, som jeg tenkte... Ikke rart innsenderen var litt uenig
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| nettbutikker i sveige og danmark | larsi | Pratemakeren | 4 | 8th February 2008 08:13 |
| Ting på strøm fra Danmark? | sloppy | Lys, filtrering & annet utstyr | 5 | 23rd November 2007 19:10 |
| Tyskland/Danmark | Tage | Pratemakeren | 0 | 2nd May 2007 18:22 |