| Akvarie under utvikling! Ett forum for deg som drømmer eller har planer om et nytt akvarium. Stikkord er størrelse, plassering, teknikk,SPS/LPS, Fish only, byggmatriel etc etc. Kort sagt et forum som omhandler alt du har av planer til et nytt akvarium. |
![]() |
|
|
LinkBack | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Ett riktigt lekkert nano oppsett dette ja,og bare å nyte for alle oss "duder"
Light-Emitting Diode nano SPS tank - Reef Central Online Community Denne mannen har også ett annet riktigt lekkert oppsett i "flere cubikk" klassen,og det er MINST like flott og gjennomført,så det er bare å ta "hatten av",for denne karen,folkens! Her er foresten det andre karet hans også da i farten,og en laaaaang tråd dette(smil) http://www.reefcentral.com/forums/sh....php?t=1692183 Men.. like gjennomført og lekkert,ja..
Knut-Arne Berg. Hmm.. er vel ikke noen "fiskemann",men en kan jo få fargerike flotte kar for det da.. Sist endret av Knut-Arne Berg; 29th August 2010 kl 12:08. |
|
|
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Senior Member
|
Dette er jo som et lite smykke en gi bort til kona
Han er bare ekstremt dyktig.
|
|
|
#3 (permalink) | |
|
Forhandler
|
Sitat:
|
|
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Senior Member
|
bare for å svare topicen din, så kan jeg bare fortelle at det er en unnskyldning vi med penisforlengere benytter ofte ;D
ang akvariene så er vel alt nevnt rett over her, men jeg vet jo at det var topicen som var det viktige eller hva? 2 timers søvn på 2 døgn med forkommenforkjølelse gjør slikt med en |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
Medlem siden: Oct 2006
Sted: Askøy...5300 Kleppestø.
Meldinger: 1,458
|
Men,, jo.. var flotte oppsett dette ja,og må være en velsignelse å kunne ha mulighet til å kunne bygge slike kar, uten tanke på lommebok.... Sliter egentligt med å få det til å gå rundt med de oppsettene jeg selv drifter her jeg,så noe slikt er helt uaktuelt for mitt vedkommendes, så sender "snøballen2 videre,for lottofolket Er det ikke oppe i Verdalen der med deg Borge,det finnes så mange slike lottomilionærer da?
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| Hvorfor SPS og ikke LPS? | Frogfish | SPS små polyppede stein koraller | 15 | 23rd June 2008 17:39 |
| Det var ikke så bra :o) | sloppy | Tropiske Koraller | 1 | 11th February 2008 14:47 |
| sugekopp ulykke kommer sjelden alene. | endy | Anbefalinger, tips & triks | 12 | 27th April 2007 11:06 |
| Luftbobler fra skummer kommer i akvariet. | BareAre | Akvarie tekknisk | 7 | 16th February 2005 16:58 |