| Akvarie 600L eller større Ett dedikert forum til de som har akvarie tank over ca 600 L. |
|
Hei! Tydelig at du koser deg med å lese på Aquafreaks men du har ikke opprettet noen konto enda. Hva med å bruke et par minutter på å registrere deg? det er helt gratis men du vil få tilgang til alt som skjuler seg på aquafreaks samt kunne poste dine egene innlegg! Allerede medlem? Login inn og du slipper å se denne meldingen mer! |
![]() |
|
|
LinkBack (11) | Trådverktøy | Visningsmoduser |
|
|
#1 (permalink)
|
|
Senior Member
|
Hei!
Her er min nye tråd om karet som snart kommer i hus. Forberedelsene er godt i gang. Legger inn noen bilder som viser fundamentet karet skal står på. Dimensjon på benken er 244 * 90 * 60 cm. Akvariet er plassert i stua som er 40 kvadrat. ![]() ![]() ![]() Treverket er i 28mm oljet eik. ![]() Rammen er laget i rustfritt stål. Rammen blir plassert på 6mm silikon. ![]() Rørene er i 40mm PVC hvor to går ned til sump i kjeller og en tilbake til karet.
|
|
|
#2 (permalink) |
|
Member
|
Det må være det nydeligste akvariemøbelet jeg har sett.
Moderator: Hvorfor dukket ikke denne posten til torae opp under "nye innlegg"? |
|
|
|
|
|
#4 (permalink) |
|
Member
|
Denne kom derimot opp under "Nye innlegg". Eneste grunn til at jeg fikk med meg denne nye tråden til torae var at den var listet på korallen.no.
Pussige greier. Sist endret av Agathos; 8th March 2011 kl 20:26. |
|
|
|
|
|
#5 (permalink) |
|
Senior Member
|
Hyggelig at dere liker starten, mange takk
Karet har varslet "sin" ankomst i uke 12. Trøsten ved å vente er at det skjerper apetitten litt ekstra på å sette i gang med arbeidet, for arbeid er det. Jeg får heller ikke opp trådene på forsiden fra brukernes kar.....
|
|
|
#6 (permalink) |
|
Administrator
|
Aaaaaah ENDELIG en som virkelig ser hvordan kvalitet/finnish kan få tanken og omgivelsene til å skille seg ut.Supert
TOPP byggestart Tor og jeg håper resten av prosjektet blir like godt dokumentert Jeg vil følge denne tråden med falke blikk |
|
|
|
|
|
#7 (permalink) |
|
Member
|
Har sett møblet i real life, og det er utrolig hvor ekte lamineringen av disse sponplatene ser ut som eik
NEIDA! Har tatt og følt på det, og det er nokk EKTE VARE Har også vært en tur i det kommende tekniske rommet, og dette blir et gjennomtenkt, og profesjonelt rom. Som alltid utrolig godt planlagt, og jeg regner med det blir like godt utført!(denne gangen også) Gleder meg til å følge fortsettelsen! Smakte kamskjellene? (eller ble det fiskemat?) Kalle. |
|
|
|
|
|
#8 (permalink) |
|
Etter kveldens tv program hadde det vært hyggelig å høre nytt om karet til Tore!
|
|
|
|
|
|
|
#9 (permalink) |
|
Må virkelig si jeg gleder meg til og se hva du får til med dette karet, da jeg får hakeslepp av det andre
|
|
|
|
|
![]() |
| Bokmerker |
| Brukere som leser denne tråden nå: 1 (0 medlemmer og 1 gjester) | |
| Trådverktøy | |
| Visningsmoduser | |
|
|
Lignende tråder
|
||||
| Tråd | Tråd starter | Forum | Svar | Siste melding |
| torae sitt 800L | torae | Akvarie 600L eller større | 213 | 15th February 2011 22:38 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Mai/2009 torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 11 | 4th May 2009 08:31 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) November/2008 Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 5 | 4th November 2008 21:50 |
| Gullkorn fra Galleriet (Vinner) Oktober/2008 Torae | Tage | Kvartalets Gullkorn | 8 | 1st October 2008 22:42 |
| 2 x 1200L/t pumper byttes i større pumpe | espeng | Selges | 2 | 21st October 2006 00:00 |